Pottergra

RPG tekstowe o tematyce Harry'ego Pottera

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

#1 2009-05-17 18:15:16

Matii

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 116
Punktów :   

Harry Potter - Książka

Czytacie książki o Harrym Potterze? Ja przeczytałem kiedyś wszystkie, a teraz je sobie utrwalam, jestem przy drógiej części.


RAVENCLAW
Imię: Mateusz
Nazwisko: Opak
Wiek: 11
Rok nauki: 1
Kasa: 1g, 16s, 14k
Ekwipunek:
- Różdżka: 10 cali, Dąb, Pióro Fenkisa, Twarda
- Podstawowa szata Hogwartu
- Miedziany kocioł
- Nimbus 2000
- Nimbus 2001
- Pióro i Pergamin
- Czary, poziom I
- 100 przepisów na eliksir
- Księga potworów
- Podstawy Zielarstwa
Czary:
- PRZEMIANA (Zamienia przedmioty w zwierzęta)
- RICTUSEMPRA- (Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić)

Offline

 

#2 2009-05-17 18:15:50

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: Harry Potter - Książka

Ja czytałem kamień filozoficzny.


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#3 2009-05-22 12:38:55

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: Harry Potter - Książka

ja przeczytalem wszystkie 7 czesci


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 
Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.105 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ridersofdeath.pun.pl www.jediofapocalypse.pun.pl www.bleacher.pun.pl www.ssparta.pun.pl www.driftteam.pun.pl