Pottergra

RPG tekstowe o tematyce Harry'ego Pottera

Ogłoszenie

Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

#16 2009-05-19 17:52:54

Matii

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 116
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

wYCISNĄĆ SOKI - sNAPE UŚMIECHNĄŁ SIĘ


RAVENCLAW
Imię: Mateusz
Nazwisko: Opak
Wiek: 11
Rok nauki: 1
Kasa: 1g, 16s, 14k
Ekwipunek:
- Różdżka: 10 cali, Dąb, Pióro Fenkisa, Twarda
- Podstawowa szata Hogwartu
- Miedziany kocioł
- Nimbus 2000
- Nimbus 2001
- Pióro i Pergamin
- Czary, poziom I
- 100 przepisów na eliksir
- Księga potworów
- Podstawy Zielarstwa
Czary:
- PRZEMIANA (Zamienia przedmioty w zwierzęta)
- RICTUSEMPRA- (Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić)

Offline

 

#17 2009-05-19 17:54:47

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

*Kavi otworzył usta jakby chciał coś powiedzieć ale zaraz je zamknął bo pomyślał, że znów odejmie punkty i zaczął wyciskać sok z pająka* Do kociołka?


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#18 2009-05-19 17:55:43

Matii

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 116
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

Tak. A teraz dolejcie to, przed każdym pokawił się niebieski płyn


RAVENCLAW
Imię: Mateusz
Nazwisko: Opak
Wiek: 11
Rok nauki: 1
Kasa: 1g, 16s, 14k
Ekwipunek:
- Różdżka: 10 cali, Dąb, Pióro Fenkisa, Twarda
- Podstawowa szata Hogwartu
- Miedziany kocioł
- Nimbus 2000
- Nimbus 2001
- Pióro i Pergamin
- Czary, poziom I
- 100 przepisów na eliksir
- Księga potworów
- Podstawy Zielarstwa
Czary:
- PRZEMIANA (Zamienia przedmioty w zwierzęta)
- RICTUSEMPRA- (Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić)

Offline

 

#19 2009-05-19 17:57:20

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

*Dolał* Ale jak mamy się nauczyć jak nie wiemy co to za składnik?...


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#20 2009-05-19 18:00:36

Matii

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 116
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

Mądra uwaga. Jest to jad węża. A teraz ostatni składnik - ziele aso
Przed wami pojawiła się roślinna. Szybko, zaraz dzwonek!


RAVENCLAW
Imię: Mateusz
Nazwisko: Opak
Wiek: 11
Rok nauki: 1
Kasa: 1g, 16s, 14k
Ekwipunek:
- Różdżka: 10 cali, Dąb, Pióro Fenkisa, Twarda
- Podstawowa szata Hogwartu
- Miedziany kocioł
- Nimbus 2000
- Nimbus 2001
- Pióro i Pergamin
- Czary, poziom I
- 100 przepisów na eliksir
- Księga potworów
- Podstawy Zielarstwa
Czary:
- PRZEMIANA (Zamienia przedmioty w zwierzęta)
- RICTUSEMPRA- (Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić)

Offline

 

#21 2009-05-19 18:02:00

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

*szybko dorzuca* Niech Pan przedłuży lekcje o parę minut! *a po chwili dodał cicho* Muszę się tego nauczyć...


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#22 2009-05-19 18:03:59

Matii

Administrator

Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 116
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

To wszystko. Teraz pomieszać i gotowe!!! DRRR.... KONIEC LEKCJI


RAVENCLAW
Imię: Mateusz
Nazwisko: Opak
Wiek: 11
Rok nauki: 1
Kasa: 1g, 16s, 14k
Ekwipunek:
- Różdżka: 10 cali, Dąb, Pióro Fenkisa, Twarda
- Podstawowa szata Hogwartu
- Miedziany kocioł
- Nimbus 2000
- Nimbus 2001
- Pióro i Pergamin
- Czary, poziom I
- 100 przepisów na eliksir
- Księga potworów
- Podstawy Zielarstwa
Czary:
- PRZEMIANA (Zamienia przedmioty w zwierzęta)
- RICTUSEMPRA- (Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić)

Offline

 

#23 2009-05-19 18:05:38

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: Sala od eliksirów

*Przelał szybko eliksir do buteleczki i szybko wybiegł* Do widzenia!


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 
Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.018 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bleacher.pun.pl www.jediofapocalypse.pun.pl www.driftteam.pun.pl www.ridersofdeath.pun.pl www.espeedwaymenager.pun.pl