Pottergra

RPG tekstowe o tematyce Harry'ego Pottera

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

#1 2009-05-22 12:52:40

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

wyprawa djemba

wchodze do zakazanego korytarza


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#2 2009-05-22 12:55:20

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

*Widzisz na ziemi coś...*


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#3 2009-05-22 12:58:25

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

podnosze i patrze co to jest to cos


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#4 2009-05-22 13:05:02

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

Jest to jakiś okrągły przedmiot...


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#5 2009-05-22 13:07:25

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

szukam kogos kto bedzie wiedzial co to


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#6 2009-05-22 13:11:18

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

Widzisz jakąś postać...


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#7 2009-05-22 14:42:50

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

pytam sie go czy wie co to jest


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#8 2009-05-22 15:33:08

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

*Ten się wyraźnie zdenerwował*Wiem! A w ogóle co ty tu robisz? Wiesz, że uczniom tu nie wolno?! * Rozpoznałeś, że to Snape*


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#9 2009-05-22 16:01:32

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

a pan co tu robi ?? i powie mi pan co to jest ??


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#10 2009-05-22 16:09:30

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

*Wziął mu to* Nie ważne! Do dormitorium i odbieram twojemu domu 2 punkty!


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 

#11 2009-05-22 16:12:37

djemba

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 59
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

robie w snape rictusempra i zabieram mu to


NAZWA DOMU Ravenclav
Imię:Dawid
Nazwisko:Potter
Wiek:  11 lat
Rok nauki: 1
Kasa:  1g, 10s, 6k
Ekwipunek: rozdzka Dąb, twarda, pióro feniksa, 8 cali
podstawowa szata hogwartu
Czary, poziom I
100 przepisów na eliksir
Księga potworów
Podstawy Zielarstwa

Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić

Offline

 

#12 2009-05-22 16:15:31

Kavi

Administrator

9239666
Zarejestrowany: 2009-05-17
Posty: 234
Punktów :   

Re: wyprawa djemba

*Zrobił gest różdżką i odbił czar* Przesadzasz! Idziemy do dyrektora i odbierze Ci dużo więcej punktów* Wypowiedział jakiś zaklęcie i unosisz się w powietrzu. Po chwili weszliście do gabinetu a Snape Cię tam zostawił* **Pisz tam**


Imię: Kavi
Nazwisko: Fire
Wiek: 11 lat
Rok nauki: 1
Dom: SLYTHERIN
Pieniądze: 0g, 9s, 3k
Fasolki: 0
Ekwipunek:
1x Różdżka: Róg jednorożca, dziesięć cali, kasztanowiec, twarda
1x Nimbus 2001
1x Pergamin
1x Pióro
1x Podstawowa szata Hogwartu
1x Miedziany Kocioł
1x Czary, poziom I
1x 100 przepisów na eliksir
1x Księga potworów
1x Podstawy Zielarstwa
10x Bomby smrodowe
10x Tajemnicze paczki
Czary:
1. Przemiana- Przemienia rzecz w zwierze.
2. Rictusempra- Czar tworzący żółty promień, który może kogoś/coś zranić
3. Alohomora- Otwiera zamknięte na klucz drzwi
4. Bąblogłowy- Tworzy bańkę z powietrzem w okół głowy dzięki której możemy oddychać pod wodą.

Offline

 
Punkty: GRIFFINDOR= 23 SLYTHERIN= 23 RAVENCLAW= -7 HUFFLEPUFF= 8

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.179 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bleacher.pun.pl www.driftteam.pun.pl www.ssparta.pun.pl www.espeedwaymenager.pun.pl www.jediofapocalypse.pun.pl